Konsulthanterare inom IT/ HR Administratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en person som är serviceinriktad och har ett brinnande intresse och talang för att jobba med administration! Gillar du att vara spindeln i nätet? Är du även serviceorienterad, noggrann och lösningsorienterad? Då har vi en rolig roll för dig! Förutom administrativ kompetens och erfarenhet är det viktigt att personen har god förmåga att uttrycka sig i både svenska och engelska, framför allt skriftligt samt att du behärskar Office-paketet.

Eftersom rollen är bred med många kontaktytor, krävs att du har förmåga att kritiskt granska, analysera samt prioritera arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet. I rollen som Consultant Responsible lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Exempel på arbetsuppgifter:
Administrera hela konsultupphandlingsprocessen från början till slut: registrera jobbannonser, intervjuer, skapa konton, beställningsutrustning för nya konsulter
Interagera med offshore-leverantörer angående resursuppfyllelse på operativ nivå i enlighet med divisionens leverantörsstyrningsmodell
Vara första linjestöd för alla konsulterelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
Introducera, följa upp och avsluta konsulter
Avtalshantering
Administrera och se till att hela flödet i konsultprocessen följs från början till slut: registrera jobbannonser, skanna CV, schemalägg intervjuer, skapa konton, beställning av utrustning för nya konsulter
Introducera, följa upp och avsluta konsulter
Närvara vid möten med offshore leverantörer för att säkerhetsställa leveransen
Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
Kommunicera och samarbeta med centrala konsultinköp
Tätt samarbete med personalansvariga chefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
Sprid information till relevanta intressenter
Säkerställa att konsultupphandlingsprocess följs och förbättras vid behov
Utbilda interna chefer i konsultupphandlingsprocessen
Supportera interna beställare med övriga administrativa uppgifter

Den person vi söker:
Är en stjärna på administration
Goda kunskaper i Office 365 (Word, PowerPoint, Excel, SharePoint, Teams)
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Strukturerad och organiserad
Kreativ och nytänkande
Flexibel och förändringsbenägen
Driven och leveranssäker
Supporterande och serviceinriktad
Prestigelös och positiv teamplayer

Meriterande:
Kunskaper i Sourcing relaterade frågor som planering och rekrytering
Erfarenhet av att arbeta med leverantörer
Erfarenhet av att arbeta med offshore, både leverantörer och konsulter
Erfarenhet från att arbeta i en IT-avdelning, med en hög nivå förståelse av roller och kompetenser i en IT-leverans
Uppdraget är på heltid, och start sker omgående. Möjlighet finns till förlängning av uppdraget

Startdatum: 2018-11-19
Längd: 2019-06-28
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska och Engelska

Kontaktpersoner på detta företaget

Menna Belacevic
+46 000 00 00 00
Menna

Menna Belacevic
+46 000 00 00 00
Menna Belacevic
+46 000 00 00 00
Alessia

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Star Hunt
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 november 2018

Besöksadress

Hammarby Fabriksväg 25, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Fabriksväg 25
Stockholm, 12068

Liknande jobb


Administratör

Administratör

3 maj 2024

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

14 maj 2024