Kontorarbetare/Office assistent

Arbetsbeskrivning

Madina Konsult AB söker en administratör för arbete med bland annat schemaläggning,, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva våra kunder både på telefon och i kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klient och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningen är heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Madina Konsult AB is looking for an administrator to work with, among other things, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, diary keeping, organizing meetings, booking trips and serving our customers both on the phone and in the office.
You should have worked with similar tasks before, we will also offer basic training for the right person. Meritorious if you can speak Kurdish, Persian or Arabic as we are often in contact with clients and users with a similar language background. The employment is full-time. You are welcome to send your application to our email belo

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MADINA KONSULT AB KARLSTAD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2023
  • Ansök senast: 22 december 2023

Postadress

Basungatan 16 A
KARLSTAD, 65631

Liknande jobb


16 maj 2024

Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024