Kontorarbetare/Office assistent

Arbetsbeskrivning

Madina Konsult AB söker en administratör för arbete med bland annat Schemaläggning, , översättning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva våra kunder både på telefon och i kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klient och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningen är heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Madina Konsult AB is looking for administrators for work within interpretation, translation, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office. This is a fulltime job, 40h/week.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Medina Konsult AB KARLSTAD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Postadress

Basungatan 16A
KARLSTAD, 65631

Liknande jobb


31 maj 2024