OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!Mitt lilla företag har blivit större och i och med detta blir det mer pappersjobb som ska skötas.Jag själv börjar känna att jag inte hinner med riktigt då man även skall hinna jobba och umgås med sin familj.Söker därför en ny medarbetare som är kunnig inom data och program , ekonomi samt fakturering och övrigt inom kontorstjänst såsom kundkontakt och annat.Företaget håller på med fastighetsskötsel , grönyteskötsel och trädgård samt snöröjning under vintertid.Har idag 2 anställda samt visst antal timanställda beroende på period.Omsätter ca 4 miljoner per år.Tjänsten avser ingen heltid utan handlar om 1-2 dagar per vecka och avser timersättning till att börja med.Arbetstider är dagtid och inga helger.Man bör kunna vara självständig och påhittig samt kunna ta egna initiativ för att lösa problem.Tjänsten kan även innebära lite annat arbete såsom materialinförskaffare till maskinhallen och personal och övriga små ärenden som dyker upp för att verksamheten skall flyta på.Jag är tacksam på svar till min mail i första hand men det går även bra att ringa min mobil.