OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker två stycken kontorister med start omgående.
Som kontorist arbetar du som företagets ansikte utåt. Du har daglig dialog med företagets uppdragsgivare och personliga assistenter. Det ingår i ditt arbete att på ett strukturerat vis vara behjälplig vid ansökan om insatser enligt LSS (Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade). I arbetet ingår även schemaläggning, uppföljning av beslut samt dokumentation- och journalföring.
Du ska i olika sammanhang samordna, informera och ha en stödjande funktion i företaget. Arbetet innebär en stor kontakt och samverkan med olika myndigheter.
Kvalifikationer:
Krav: Albansktalande eller arabisktalande
Vi ställer inte krav på akademisk utbildning. Du kommer att få internutbildning samt de verktyg som krävs för att utföra arbetet på ett tillfredsställande vis. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av handläggning av ärenden enligt LSS eller att du har arbetat vid myndighet/kommun eller privat företag inom omsorgssektorn.
En stor del av arbetet handlar om att bemöta människor i behov av stöd och service enligt LSS, det kan vara både barn och vuxna. Det är därför viktigt att du är väldigt lyhörd i ditt bemötande. Du skall ha en god förmåga att kommunicera och du är väldigt pedagogisk i din kontakt med uppdragsgivare och anställda.
Vi värdesätter engagemang, god samarbetsförmåga samt vilja att utvecklas tillsammans med företaget.
OBS vi tar inte emot ansökningar per telefon
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Kassem Maatouk
010-7036601
Handläggare Alaf Alshaikhli
0107036600
0107036600
Handläggare Alaf Alshaikhli
0107036607
0107036607
Handläggare Sherif Hasani
0107036606
Handläggare Mark Norin
0107036608