Kontorist med hög servicekänsla

Kontorist med hög servicekänsla

Arbetsbeskrivning

Som kontorist till vårt kontor i Växjö söker vi dig som har en hög servicekänsla och tycker det är viktigt att utföra dina arbetsuppgifter noggrant. Är du vår nya kollega?
Jobbet som kontorist hos oss på Centrumadvokaterna innebär att du blir ansiktet utåt för företaget, då du bland annat koordinerar möten, svarar i telefon och har mycket kontakt med flertalet olika myndigheter och klienter. För att kunna utföra jobbet bra är det viktigt att du som person är självgående, lyhörd och kan planera ditt arbete effektivt. Vi söker en person som är duktig på att själv se vad som kan behöva göras och som inte är rädd för att anta nya utmaningar. Du behöver också ha hög integritet och kunna hantera sekretess. Jobbet kan i perioder upplevas som stressigt och därför är det viktigt att du kan behålla lugnet och att du sedan tidigare är van att arbeta mot deadlines.
Du kommer att få en mängd arbetsuppgifter allt ifrån att boka möten, svara i telefon, koka kaffe, lägga upp akter och jobba med arkiveringen till att koordinera rättegångar och större möten samt hjälpa till med vår marknadsföring och sköta utskick. Tjänsten till stor del en servicetjänst åt övriga medarbetare vilket betyder att det kan ingå en mängd andra arbetsuppgifter än de ovan uppräknade.
Viktigt är att du behärskar svenska på modersmålsnivå i både tal och skrift och har grundläggande kunskaper i engelska, hanterar du fler språk är detta meriterande. Utbildning eller kunskaper inom juridik är meriterande men inget krav. Tjänsten är i första hand förlagd till kontoret i Växjö, men i mindre omfattning förekommer även tjänstgöring på våra kontor i Bromölla och Olofström. Tjänsten är en heltidstjänst.
Vi letar efter en person som ser långsiktigt på tjänsten och känner att denne kan utvecklas tillsammans med oss som företag och ta sig ann nya arbetsuppgifter efter hand. Låter tjänsten som att den hade kunnat passa dig? Välkommen med din ansökan via mail till saja@centrumadvokaterna.se
Ansökan ska innehålla:
CV,
Personligt brev, gärna fylligt
Referenser och kontaktuppgifter till dessa
Uppgift om när du hade kunnat tillträda i tjänsten.



Ansökningar som inte är kompletta kommer att ignoreras och vi begär inte in kompletteringar.
Vi gör löpande urval och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
Lönen är 22 000 kronor per månad och du har därutöver ett paket med tjänstepension, försäkringar och en friskvårdspeng om f.n. 300 kronor per månad.
Frågor om tjänsten besvaras av jur kand Saja Sulaiman Bseiso på 0470 243 30 eller saja@centrumadvokaterna.se
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centrumadvokaterna Syd AB OLOFSTRÖM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2022
  • Ansök senast: 10 mars 2022

Besöksadress

Ö STORG 34
OLOFSTRÖM

Postadress

Ö STORG 34
OLOFSTRÖM, 29334

Liknande jobb


Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024

Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024