KONTORIST/EKONOMIASSISTENT

Arbetsbeskrivning

Vi söker en 2 st pigga och glada kontor/ekonomiassistent.

Som kontor/ekonomiassistent är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Orderbevakning, leverantörs- och kundreskontra, projekthantering, uppföljning av förfrågningar, leverantörs- och kundkontakter på engelska och svenska, sköta vissa inköp, samt växel- och posthantering mm.

Vem är du?
Du är glad, positiv, social och serviceinriktad - och gillar att serva både kunder och kollegor.
Du är en person som gillar när det händer mycket och när det ibland är korta deadlines.
Du är en noggrann person som håller huvudet kallt i stressade situationer och är en "doer".
Du är flexibel med god förmåga att prioritera i det vardagliga arbetet.
Du är prestigelös och självgående och trivs när arbetsuppgifterna är många och varierande.

Utbildning/erfarenhet:
- Gymnasieutbildning
- Mycket goda datorkunskaper, Officepaketet.
- Mycket goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska.

Intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ej tillgänglig

Avisera

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avisera AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 31 mars 2009
  • Ansök senast: 9 april 2009

Besöksadress

Stockholm
None

Postadress

C/O BGC, BGC-id ZAV1001
Stockholm, 10642

Liknande jobb


9 oktober 2024

18 juli 2024

10 juni 2024