Kontors- och eventkoordinator till internationella Jarltech

Kontors- och eventkoordinator till internationella Jarltech

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och trivs med att vara spindeln i nätet? Hos Jarltech får du arbeta koordinerande med allt från event till säljstöd, samt utvecklas inom administrativa uppgifter i en dynamisk miljö. Allt detta i ett internationellt bolag där du får chans till kollegor över hela Europa. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Jarltech är en av de största europeiska distributörerna för POS-system och Auto-ID hårdvara. Företaget har idag över 25 000 artiklar och utmärker sig bland annat gällande sortiment, leveranser, tillgänglighet och service där de arbetar enligt mottot Fast and flexible och förmedlar kontakten med lokala återförsäljare som sedan säljer till slutkonsumenten.

Nu söker Jarltech sin nästa kontors- och eventkoordinator till det nordiska kontoret i Uppsala! Teamet består idag av 6 personer och kännetecknas av god stämning och en familjär miljö - samtidigt som strukturen i det större och internationella bolaget finns att luta sig mot. Om du har en can do-attityd och trivs i en varierande roll kan det här vara rollen för dig. Vad väntar du på? Sök redan idag!

Du erbjuds:
- En varierande roll där ingen dag är den andra lik
- En roll i ett internationellt bolag där du kan få kollegor över hela Europa
- Arbete i en platt företagshierarki med snabba beslutsprocesser

Arbetsbeskrivning

I rollen som koordinator på Jarltech har du en bred och varierande roll inom flera områden. Du kommer till exempel:
- Planera och koordinare lokala event, såsom seminarium, middagar och nätverksträffar. Detta gör du tillsammans med såväl interna och externa parter
- Utföra marknadsföringsaktiviteter med förberett material, såsom översättningar och informationsutskick
- Assistera säljavdelningen med till exempel orderhantering och nykundsbearbetning
- Ansvara för övriga kontorssysslor

VI SÖKER DIG SOM
- Har någon typ av erfarenhet inom administration, försäljning, kundservice, restaurang eller liknande
- Har mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
- Har goda kunskaper i engelska, tal och skrift
- Har goda datorkunskaper, särskilt i office-paketet
- Har B-körkort

Det är meriterande om du har
- Kunskaper i ett ytterligare nordiskt språk

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Strukturerad
- Samt nätverkande och har en god samarbetsförmåga

Övrigt
- Du kommer att vara anställd av huvudkontoret i Usingen, Tyskland, men givetvis arbeta enligt svenska lagar och praxis.

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Jarltechs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 20 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till hotell

27 maj 2024

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

27 maj 2024

27 maj 2024

BESÖKSBOKARE Stocksund

27 maj 2024