Kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en kontorsansvarig för en vikariat tjänst på ett år. Vår kund är ledande leverantör av internationella betalningslösningar för e-handel. De är väl positionerade i marknaden med mer än tolv år i branschen och deras kundportfölj innehåller några av världens största e-handelsföretag. Idag har företaget totalt 75 anställda i Stockholm, London och Los Angeles. Företaget har ljusa fina lokaler i Hammarby Sjöstad med närhet till restauranger och träningsanläggningar mm. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Arbetsuppgifter: Som kontorsansvarig är du företagets kontaktperson för de områden som rör kontoret. Du rapporterar direkt till VD och kommer få stort ansvar redan från start. Det dagliga arbetet är varierande med stort fokus på service och kontoret i sin helhet. Tjänsten innebär bland annat: -Ansvarig för reception, växel och besökare. -Spindeln i nätet för kontorspersonal rörande generella frågeställningar. -Kontakt med Hyresvärd och företagets representant på möten. -Löpande kontakt med leverantörer exempelvis gällande kontorsmaskiner och städbolag för att stärka befintligt sammarbete. -Inköp av kontorsmaterial och övriga beställningar av exempelvis mobiltelefoner och matvaror från våra leverantörer. -Ta fram upphandlingsförslag hos leverantörer vid behov, samt hantera löpande kontorsavtal. -Informationsansvarig till personalen i Stockholm rörande kontorsangelägenheter. -Projektledare för personalevent ca 2 ggr per år. -Fakturahantering rörande fakturor på din avdelning. -Administrativt HR stöd. Vår kund erbjuder en dynamisk arbetsplats där du kommer få stort ansvar redan från start. Beslutsvägarna är snabba och du kommer ha möjlighet att vara med och påverka. Kvalifikationer: -Goda kunskaper i Office paketet. -Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift då företaget är internationellt. -Erfarenheter från liknande tjänst är meriterande, gärna med fokus på administrativt arbete/service. -Vi ser gärna att du har ett intresse för personalfrågor då du kommer vara företagets administrativa stöd i HR frågor. Som person är du ambitiös, självgående, ordningssam. Tjänsten kräver att du är serviceinriktad och duktig på att prioritera. För att lyckas så ska du vara ansvarstagande och prestigelös. Start: mitten av Januari Omfattning: Heltid Arbetstid: kontorstid Lön: Timbaserad månadslön Referensnummer: MIF 50778 Urval: sker löpande Vi är Home of the Young Professionals - ett bemanningsföretag med siktet inställt på att bli världens största arbetsgivare för högskolestudenter och unga akademiker. Vi vänder oss till dig som studerar eller är färdig med dina studier och har upp till fem års arbetslivserfarenhet. Hos oss kan du arbeta som konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Som arbetssökande kan du dessutom ansöka om att få en jobbcoach hos oss. Läs mer på www.academicwork.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


Förhandlingsansvarig HR

Förhandlingsansvarig HR

17 maj 2024

Projektledare för implementering av ny socialtjänstlag

Projektledare för implementering av ny socialtjänstlag

3 maj 2024

Utvecklare till Konsthallen

Utvecklare till Konsthallen

13 maj 2024