Kontorsansvarig / Office Manager / Receptionist

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Bravura söker en receptionist till ett investmentbolag beläget i centrala Stockholm. Bolaget fokuserar exklusivt på företag i den Nordiska teknologisektorn. De arbetar med långsiktiga investeringar och bygger och utveckla framgångsrika företag. På konter arbetar 12 personer. Företagskulturen präglas av långsiktighet, transparens och rak kommunikation.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kontorsansvarig och receptionist har du en central och koordinerande roll. Du ansvarar för att ta emot besökare, telefon- och mailhantering, konferens- och resebokningar, posthantering och inköp av kontorsmaterial. Vidare hanterar du bokning av mötesrum samt förberedelser inför fika och lunchmöten. I rollen ingår även kontorsservice såsom ansvar för att kontoret hålls rent och snyggt, administrativa uppgifter och dokumenthantering. Du har även ett ansvar för IT-miljön vilket innebär att se över att printers, wi-fi, telefon och datautrustning fungerar som det ska. Därtill har du kontakt med externa kontaktytor som support, leverantörer och fastighetsskötare. Som receptionist arbetar du proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare.

Detta är ett vikariat på 10-12 månader.

Profil:

• Tidigare erfarenhet av liknande roller såsom receptionist, kontorsassistent, kontorsansvarig alternativt servicerelaterat arbete
• Erfarenhet av administration är meriterande
• Grundläggande kunskaper inom Excel och Power Point, van att arbeta inom Mac-miljö är meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Då du har en central funktion inom organisationen ser vi att du har en pigg och positiv inställning samt är ytterst serviceinriktad. Då receptionen ansvarar för internservice i stort är det viktigt att du är prestigelös och trivs att arbeta med varierande typ av arbetsuppgifter. Du arbetar proaktivt och självständigt eftersom du som receptionist har stort eget ansvar i ditt dagliga arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, kontorsassistent, kontorsansvarig, office manager, service, kontorskoordinator

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 20 september 2018

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024