Kontorsansvarig på deltid till uppdrag i Norrort

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Arbetsbeskrivning

Till offentlig förvaltning i Stockholm söker vi nu en kontorsansvarig på deltid för ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och som löper till 2020-12-31 med möjlighet till förlängning. Som kontorsansvarig arbetar du vanligtvis mellan 9–14. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att innefatta:

• Administrativa arbetsuppgifter
• Vara kontorsansvarig på ett projektkontor i Norrort vilket innebär inköp av kontorsmateriel, ta emot leveranser, hålla i rumsbokningar etc.
• Renhållning/organisation utav arkivrum.
• Assistera vid etableringar.
• Stödja projektmedarbetare med ex vis kopiering och beställningar.
• Ha en löpande dialog med andra organisationsdelar inom förvaltningen och med specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov

Vem är du?

Vi söker dig med gymnasial examen och minst 5 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta som kontorsansvarig eller som projektadministratör. Du ska även ha tidigare erfarenhet av att arbeta i dokumenthanteringssystemet projektplatsen eller liknande samt goda kunskaper i MS Office. Vidare ska du ha goda svenskkunskaper i tal och skrift och inneha ett giltigt B-körkort. Som person är du problemlösande och har en mycket god kommunikationsförmåga. Vidare är du strukturerad och service minded.

Du erbjuds

En roll som kontorsansvarig på en offentlig förvaltning i Stockholm. Uppdraget omfattar deltid med start så snart som möjligt och löper till 2020-12-31 med chans till förlängning. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Caroline Widgren på caroline.widgren@jurek.se.

Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024