Kontorsansvarig till Trafikförvaltningen för bytespunkt Slussen

Kontorsansvarig till Trafikförvaltningen för bytespunkt Slussen

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som vill gå in en spännande, koordinerande roll för Trafikförvaltningen. Har du dessutom några års erfarenhet av admin och digital dokumenthantering? Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Trafikförvaltningen arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Region Stockholm har det övergripande ansvaret för att alla som bor i, eller besöker, regionen ska ha tillgång till en väl utbyggd, lättillgänglig och pålitlig kollektivtrafik. Varje dag reser mer än 700 000 personer med den allmänna kollektivtrafiken, det vill säga resor med tunnelbana, bussar, pendeltåg och lokalbanor.

Du erbjuds
- En föränderlig arbetsmiljö med mycket ansvar
- En dedikerad konsultchef och goda kontakter i vårt interna nätverk

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Inköp av kontorsmateriel, ta emot leveranser, assistera vid etableringar
* Löpande dialog med andra organisationsdelar inom Trafikförvaltningen och med specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov
* Hantera aktiviteter som exempelvis mötesrum och flytt
* Genomföra resebokningar för projektmedlemmar som reser i projektet och kontrollera att all nödvändig dokumentation för administration av dessa upprättas
* Medverka i projekt kommunikationsinsatser- informationsmail, informationsmöten och arrangemang
* Ansvara för det praktiska arbetet på projektkontoret, se till att det är ordning och reda på kontoret


VI SÖKER DIG SOM
Du är driven och självgående som person och trivs i en föränderlig miljö med mycket administrativt ansvar. Dessutom har du vana av att arbeta projektspecifikt och i en bred roll och är duktig på att koordinera och styra upp ditt eget och andras arbete.
Skallkrav:
- Du är flytande i Svenska och har goda färdigheter i engelska
- Du har en avslutad gymnasieutbildning med teoretisk inriktning eller högre utbildning
- Du har minst tre års erfarenhet av administrationsarbete (bl.a. officepaketet)
- Du har minst ett års erfarenhet av digitala dokumenthanteringssystem
- Du har tidigare arbetat med företagsflytt, resebokningar och funktionsbrevlåda

Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses som starkt meriterande!

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Självgående
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Säkerhetskontroll kommer att genomförs på slutkandidater innan erbjudande om tjänsten ges.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Trafikförvaltningen här.

Artiklar i detta ämnet

  1. Bra ledare som chef

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 24 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Sektionschef samordning

Sektionschef samordning

19 april 2024

27 mars 2024

15 februari 2024

27 februari 2024