Kontorsansvarig VD assistent 60 %, City

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en VD assistent för en tjänst på deltid ca 60% med start så snart som möjligt alt. efter årskiftet. Vår kund är ett svenskt holdingbolag verksamt på den internationella marknaden. Man har ca 850 anställda internationellt.

Detta är en direktrekrytering med tillsvidareanställning hos vår kund med kontor i centrala Stockholm.


Arbetsuppgifter:
Som VD assistent kommer du att arbeta väldigt självständigt och agera spindeln i nätet inom olika projekt. Du är kontaktperson för dotterbolag, myndigheter och samarbetspartners. Dessutom ingår mer traditionella uppgifter som att koordinera och boka möten, hantera kalender, boka resor samt att ansvara för visumhantering för ledningen med administration av utlägg, reseräkningar och traktamenten. Du kommer även att ansvara för kontoret i form av att besvara inkommande samtal, hantera in- och utgående post/bud, samt att ansvara för inköp av kontorsmaterial och uppdatering av hemsida.

Stockholmskontoret är beläget centralt i Stockholm i fina lokaler. Det är ett mindre kontor med bara två personer vilket betyder att du kommer att arbeta ensam till och från, men det ger dig också stor flexibilitet att arbeta på distans.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete med goda kunskaper i Officepaketet och främst Excel, PowerPoint och Outlook. Du kommer dagligen kommunicera på engelska och det är ett krav att du förutom svenska även talar och skriver engelska obehindrat.

Som person har du ett utpräglat sinne för service och gärna ger det lilla extra för att överträffa förväntningarna. Du är en självgående och proaktiv person van att strukturera upp ditt eget arbete och prioritera. Du har hög social kompetens och kommunicerar obehindrat med personer på alla nivåer.


Sökord: VD assistent, chefsassistent, kontorsansvarig


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 50% Tillsvidare
  • Publicerat: 17 november 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024