OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VILL DU JOBBA I ETT FÖRETAG MED HÄRLIGA KOLLEGOR OCH HÖGT I TAK?
Audionomerna AB är en av Sveriges ledande privata hörselkliniker.
Vårt fokus ligger på hörapparater, hörselskydd och hörseltekniska hjälpmedel.
Vi har idag trettiotalet kliniker i Sverige med huvudkontoret beläget i Rotebro, och det är dit som vi nu söker en kontorsassistent.
Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats och goda kollegor med ett stort intresse för att hjälpa människor till ett bättre hörande.
Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.
Heltid och lön enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kontorsassistent kommer du framförallt att arbeta med hantering av inkommande post, ankomstregistrering av fakturor, upplägg av nya leverantörer , utskick av fakturor samt registrering av kundinbetalningar . Du kommer även att svara i telefon , hjälpa till vid inköp av kontorsmaterial samt diverse andra förekommande arbetsuppgifter på huvudkontoret.
Din profil:
Vi söker dig som har treårig gymnasieutbildning med inriktning ekonomprogrammet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom ekonomi men inget krav. Som person är du social och trevlig samt gillar att jobba i ett högt tempo. Det är viktigt att du kan jobba självständigt, är strukturerad och väldigt noggrann i ditt arbete.
Tjänsten är på 100% och förlagd till vårt huvudkontor i Rotebro.
Skicka din ansökan till ansokan@audionomerna.se och märk ansökan med kontorsassistent senast den 25/2-2014
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Alneroth
020-121099
0700-080190
Regionschef Marianne Damgaard
0735142830
0735142830