OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Trivs du med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt och vill arbeta med att ge intern service till kollegor och kunder? Då kan det här vara en perfekt roll för dig!
Som kontorsassistent hos vår kund får du möjlighet att utvecklas inom kontor och administration. Tjänsten är en deltidstjänst på 50% där du arbetar hos vår kund i centrala Stockholm.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I denna roll är det viktigt att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. Det är viktigt att ta ett stort eget ansvar samt att vara behjälplig där behovet finns. Du ansvarar både för kontoret och dess besökare samt assisterar teamet med administrativa uppgifter. Bland annat kommer du att:
• Ta emot besökare
• Ansvara för att kontoret är inbjudande och hålls i ordning
• Ordna med frukost, fika och luncher samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av service, gärna i en kontorsmiljö eller som receptionist
• Goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift
Framförallt söker vi dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.
Övrigt
Start: Omgående
Placering: Centrala Stockholm
Omfattning: 50% (20 timmar per vecka)
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av KFX HR-partner med möjlighet till överrekrytering av kund. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg