Kontorsassistent på halvtid

Arbetsbeskrivning

OM OSS.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


VAD SÖKER VI?

För start omgående söker vi nu en kontorsassistent för ett halvtidsuppdrag hos vår kund med kontor vid Danvikstull i Stockholm. Kunden är aktiv inom medicinsk forskning och på kontoret är det tre anställda.

OM UPPDRAGET.

I rollen som kontorsassistent har du hand om allt som dina medarbetare kan tänkas behöva hjälp med. Du ansvarar bland annat för telefonväxel, mail, konferensutrymmen, kök och inköp av material samt frukt. Assisterar alla på kontoret med resebokningar, fakturering, bokar bud samt har kontakt med leverantörer. Du packar och övervakar leveranser samt sköter postrundan.

Arbetstiderna är 8-17 och du arbetar tre dagar per vecka. Tisdag, fredag och ytterligare en dag enligt överenskommelse med kunden.

OM DIG.
Du är positiv, social och engagerad. Det är viktigt att du är starkt serviceorienterad, noggrann och alert. Flytande Svenska och Engelska är ett krav. Microsoft Office-paketet behärskar du utan problem och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som kontorsassistent.

Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63 B
Stockholm

Postadress

Sandhamnsgatan 63 B
Stockholm, 11528

Liknande jobb


16 maj 2024