Kontorsassistent sökes

Kontorsassistent sökes

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag som satsar på digital utveckling av framtiden. Är du en prestigelös person som tycker om att ha många bollar i luften? Missa då inte chansen att få bli en del av ett häftigt bolag i toppmoderna lokaler ute i Hyllie.

Om företaget
System Verification är en global aktör inom kvalitetssäkring av mjukvara och specialister inom monitorering. Våra tjänster bygger på välbeprövade metoder i kombination med AI-genererade insikter, vilket ger kunderna unika möjligheter att skapa attraktiva användarupplevelser. Tillsammans med oss får kunden en strategisk partner som fokuserar på innovation, effektivitet och säkerhet. Vår vision ”Improving Digital Life” och starka värderingar driver oss att ständigt vilja bli bättre. Kulturen präglas av ansvar, framåtanda och en välkomnade atmosfär. Vi har 250 medarbetare på kontor Malmö (HK), Helsingborg, Göteborg, Stockholm, Bonn, Frankfurt och Sarajevo. Företaget är kvalitets- och miljöcertifierat enligt ISO 9001 och ISO 14001.

Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent hos vår kund är du dels ansiktet utåt mot företagets besökare, dels en intern support till medarbetarna på kontoret. Du utgör en nyckelfunktion i verksamheten och ansvarar för receptionen, konferensrum och interna administrativa uppgifter. Din roll kommer att vara rörlig och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i:

• Allmän kontorstillsyn.
• Sköta receptionen och ta emot besökare samt bud
• Administration
• Inköps- och leverantörsansvar
• Attestering av kontorsrelaterade fakturor inom budget och i enlighet med attestinstruktion
• Assistera i eventplanering och genomförande
• Driva interna kontorsrelaterade projekt

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av service och administration. Kanske har du tidigare arbetat i en roll som receptionist men vill ta steget vidare i en lite bredare roll.
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som skulle beskriva dig själv som initiativtagande, prestigelös, service-och kvalitetsmedveten, kommunikativ samt med ett öga för detaljer!

Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av service och behärskar Officepaketet väl. Du har mycket goda kunskaper i både det svenska och engelska språket.

Övrigt
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare!
Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024