Kontorsassistent sökes till Lernia på deltid

Kontorsassistent sökes till Lernia på deltid

Arbetsbeskrivning

OM FÖRETAGET

Lernia ger inte bara möjligheten att utvecklas inom ett av Sveriges ledande kunskapsföretag. Visst har vi attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster, men hos Lernia bidrar du också till att skapa ett samhälle där människor kan försörja sig själva och känna sig behövda och företag kan växa och blomstra.

Allting hänger ihop. Utbildning, tillväxt, ett fungerande näringsliv och offentlig sektor, integration, möjligheten att försörja sig, möjligheten att få jobb efter en uppsägning, rätt kompetens på rätt plats. Möjligheten att växa, som individ eller som organisation.

Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent på Lernia ansvarar du för samordna och koordinera kontorsadministrativa arbetsuppgifter. Vid behov ansvarar du för att stötta övriga funktioner i organisationen med olika kontorsgemensamma arbetsuppgifter.

Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av:

• Hålla ordning i konferensrum, kök och kaffelounge
• Paket- och posthantering
• Ansvara för att beställa kontorsmaterial
• Administration och mejlhantering

Formell kompetens

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och har goda kunskaper i Officepaketet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi söker en person som kan arbeta deltid. Arbetstiderna kommer att vara mån-fre 08:00-12:00.

Personliga egenskaper

Vi tror att du är strukturerad och noggrann, med en stor kommunikativ förmåga. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra samt har en hög arbetsmoral.

Formell kompetens

- Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundservice är meriterande
- God datavana
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Du behärskar svenska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper

Du är strukturerad och noggrann, med en stor kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du snabbt kan komma in i nya arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra samt har en hög arbetsmoral.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/ deltid/ Alvik

Information

På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

2 maj 2024

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

2 maj 2024