Kontorsassistent till Andulf Advokat

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - fredag kl.08:00-17:00, med viss flexibilitet
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en kontorsassistent till Andulf Advokat som är en advokatbyrå specialiserad på private equity. Specialiseringen innebär juridisk rådgivning i förhållande till riskkapitalfonder samt investeringar i och förvärv av såväl nystartade tillväxtföretag som etablerade företag (M&A). Deras klienter spänner från den enskilde entreprenören till de största internationella institutionerna och ärenden har i stor utsträckning en internationell prägel. Andulf Advokater har för närvarande ca 25 anställda och sitter centralt på Kungsgatan 8 i Stockholm. Besök gärna hemsidan för mer information om bolaget, www.andulf.se (http://www.andulf.se/).

DIN ROLL:

I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med att ge service både internt och externt. Du kommer att utgöra del av ett team på 3-4 personer som gemensamt ansvarar för den löpande administrationen och driften av kontoret. Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

- Arbeta med den dagliga driften av kontoret
- Förbereda inför möten
- Ta emot besökare
- Se till att det är snyggt och rent på kontoret
- Förbereda eventuell kaffe, frukost, lunch, fika.
- Boka och ta emot bud
- Hantera post och beställningar
- Förberedelse inför event
- Se till att tekniken fungerar och rå om kontoret
- Hjälpa till med administrativa uppgifter som exempelvis: dokumenthantering, fakturering, arkivering, initiera, följa upp och bevaka ärenden hos Bolagsverket
- Svara i växeln
- Administrera fakturering, klient- & ärendehantering
- Hjälpa juristerna med stort som smått för att få arbetet mot klient att flyta på


VEM ÄR DU?

Du är en serviceinriktad och professionell person som har god förmåga prioritera och strukturera sitt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du är självgående, prestigelös och gillar att ta egna initiativ.

- Du har tidigare arbetat med service och administration
- Du har goda kunskaper i Officepaketet
- Du kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift


ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024