Kontorsassistent till centrala Stockholm

Kontorsassistent till centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du erfarenhet av service och administrativt arbete? Är du dessutom en strukturerad och självgående person som trivs i en koordinerande roll. Vi söker nu en servicetänkande och administrativ kontorsassistent till vår kund.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent är du ansvarig för den interna service som krävs för arbetsplatsen. I rollen är du företagets ansikte utåt. Det är viktigt att du skapar en positiv och välkomnande upplevelse för såväl interna medarbetare som externa besökare.

I rollen ansvarar du bland annat för:
• Inkommande mail
• Resebokningar
• Ta emot besökare
• Övergripande ansvar för kontoret och aktiviteter som sker på kontoret
• Bud- och posthantering
• Kvittoredovisning och fakturahantering
• Beställningar och förberedelser av luncher, fika och vid event.
• Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll eller motsvarande. För att trivas som kontorsassistent är du initiativtagande och gillar att arbeta självständigt. Du är proaktiv och självgående i ditt arbete och tar med glädje an uppgifter. Som person är du en problemlösare, servicetänkande, noggrann och bra på att bygga relationer. Du har även en förmåga att se vad som behövs göras och ser till att det blir gjort. Du behöver även besitta förmågan att kunna prioritera och sätta gränser på ett trevligt sätt.

Du har datavana och är van att arbeta administrativt i Word, Excel och PowerPoint. Vidare behärskar du det svenska och engelska språket väl i både tal och skift samt har god kommunikativ förmåga.


Övrigt
Tjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta på uppdrag hos vår kund. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med urval löpande. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Berg på telefonnummer 08-663 99 00.

Välkommen att söka tjänsten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Administratör

Administratör

23 maj 2024

Administratör

Administratör

22 maj 2024