Kontorsassistent till en affärsjuridisk advokatbyrå

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% och önskemålet är att du kan börja omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad kontorsassistent till vår kund som är en affärsjuridisk advokatbyrå. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent kommer du ha varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för kontorets samtliga ytor, viss dokument- och fakturahantering, inköp av kontorsmaterial, svara på mejl och i telefon samt övriga administrativa uppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret och är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Tjänsten är till en början på 75% med möjlighet att gå upp till heltid och du arbetar kontorstider måndag-fredag.Önskemålet är att du kan börja omgående.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

Ta emot besökare

Post- och mailhantering

Viss dokument- och fakturahantering

Inköp av kontorsmaterial samt fika/lunch

Kontakt med leverantörer och felanmälningar

Övriga administrativa uppgifter



VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

Kan hantera Office-paketet obehindrat

Är flexibel att gå upp i tid

Som person är du social, trevlig och en bra människokännare. Du är självgående, strukturerad och proaktiv. Vidare är du flexibel, prestigelös och ansvarsfull, du har ett öga för detaljer och älskar att leverera högklassig service.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

3 juni 2024

Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

31 maj 2024

Administratör- projektplanering och utveckling

Administratör- projektplanering och utveckling

29 maj 2024