Kontorsassistent till företag inom skatterådgivning

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Skeppsbron Skatt räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid och önskemålet är att du kan starta i november.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en kontorsassistent till Skeppsbron skatt som är Sveriges största oberoende skatterådgivare med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Skeppsbron skatt är en fullservicerådgivare och de hanterar alla typer av skattefrågor för både stora och små företag. Kontoret är beläget i ljusa lokaler på en attraktiv adress i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ansvara över kontorslokalerna, boka och förbereda inför möten och konferenser samt stötta juristerna i deras dagliga arbete. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med varierande arbetsuppgifter i högt tempo, lära dig nya saker samt vill arbeta i en positiv och professionell miljö. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-17.00. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med två andra kontorsassistenter. Önskemålet är att du kan starta i november.

Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Välkomna besökare

Växel- och mejlhantering samt kalenderhantering

Boka och förbereda möten och konferensrum

Beställning av kontorsmaterial/lunch/fika mm.

Ordna med frukostar, luncher seminarier, kvällsevent samt övriga tillställningar

Boka och planera resor, aktiviteter och event

Vara behjälplig vid On-boarding och Off-boarding

Hålla snyggt och rent på kontoret

Ansvara för att som rör IT, avtalshantering och KYC

Stötta juristerna i deras dagliga arbete

Samt skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder och samarbetspartners

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare arbetat som kontorsassistent eller har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/service

Har goda kunskaper inom Officepaketet

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Brinner för att ge god högklassig service

Det är meriterande om:

Du har tidigare erfarenhet från en liknande roll på en advokatbyrå

Som person är du social, positiv och självgående. Du är serviceinriktad, noggrann och lösningsorienterad. Du tar tag i saker och är inte rädd för att kavla upp ärmarna. Du har en förmåga att prioritera, ta egna initiativ och hitta kreativa lösningar. Du trivs i ett arbete där du får ta eget ansvar och har varierande arbetsuppgifter.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024