OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett fullserviceföretag som sedan 1984 arbetar med kompletta kaffeautomatserveringar, kaffebryggare, varuleveranser samt service till privata och statliga företag, kommuner, organisationer samt sjukvården i Skåne och Blekinge. Vi på HGM Dryckservice AB satsar på att kunna erbjuda helhetslösningar för alla tillfällen. Oavsett om det rör sig om fikapausen, personalfrukosten, konferensen eller det där speciella mötet så kan vi erbjuda högklassiga livsmedelsprodukter. I nuläget har vi cirka 3000 artiklar i vårt sortiment och strävar hela tiden efter att utöka detta samtidigt som vi försöker finna samarbeten med leverantörer som kan erbjuda ekologiska samt Rättvisemärkta produkter.
HGM Dryckservice AB arbetar för en bättre miljö och strävar efter minsta möjliga miljöpåverkan i det dagliga arbetet.
Vi behöver nu förstärkning på administrationssidan och söker Dig som har erfarenhet av arbete i SPCS 2000 administrationsprogram.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av bl a kundavtalsregistrering,
kontakt med företagets leasingleverantörer, telefonkontakt med kunder, uppdatering av webbplatser med text och bilder, ordna/uppdatera/strukturera/förvara skriftlig dokumentation samt andra administrativa uppgifter. Som person skall Du vara positiv, noggrann, strukturerad och har mycket god social förmåga,ansvarstagande, flexibel och kunna arbeta självständigt samt ha erfarenhet av kundservice. Dina datakunskaper är goda.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Sennertoft