Kontorsassistent/Backoffice

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann, strukturerad och ansvarstagande person som brinner för att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Då har vi jobbet för dig.
Ansök redan idag, urval sker löpande!


Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna är breda och varierande och innefattar bland annat:

•Ordermottagning
•Adminstöd till säljare
•Ansvarig för receptionen
•Inköp av kontorsmaterial


Om företaget

Vår kund producerar, säljer och installerar stängsel och säkerhetsmaterial. Som anställd hos vår kund erbjuds du goda möjligheter till utveckling, härliga arbetskamrater och ett varierande arbete.

Din profil

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är självständig, noggrann och har ett stort intresse av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är en lagspelare med hög social kompetens. Utöver detta är du är driven, flexibel och utför alltid ditt arbete med högsta möjliga kvalité.

Skallkrav:
•Erfarenhet av kundkontakt
•God datorvana

Meriterande:
•Erfarenhet av CRM Microsoft Navision.


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Ort: Helsingborg
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 26 maj 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024