OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iWork AB söker en kontorsassistent.
Vi söker en kontorsmedarbetare som bland annat ska administrera, boka samt ha kontakt med de svenska ambassaderna i mellanöstern gällande våra migrationsmål. Du ska också hjälpa våra inhemska och utländska klienter med bland annat insamling av av nödvändiga handlingar, bokningar till ambassaderna, information om flytten till Sverige.
Du som söker måste kunna tala och skriva på persiska och arabiska då kontakten ofta sker per telefon och mejl. Meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Anställningen är på deltid men kan komma att öka i takt med nya arbetsuppgifter. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
iWork AB erbjuder helservice inom arbetstillstånd, anknytning, visering, studietillstånd och svenskt medborgarskap. För mer information besök https://www.iwork.nu/
iWork AB is looking for a office assistent.
We are looking for an office worker who can administer, book and have contact with the Swedish embassies in the Middle East regarding our migration cases. You will also help our domestic and foreign clients with collection of necessary documents for the application, bookings to the embassies, information about the move to Sweden.
You who are applying must be able to speak and write in Persian and Arabic as contact is often made by phone and email. Meritorious if you have worked with similar tasks before. The position is part-time, but may increase as new tasks are added. You are welcome to send your application to our email below.
iWork AB offers consultation and full service within work permits, family reunion, study permits and Swedish citizenship. For more information visit https://www.iwork.nu/