Kontorsassistent/PA till företag inom IT-branschen

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:



Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag kl.08:00 - 17:00
Ort: Östermalm, Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Vikariat till september 2022

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund är ett aktivt investmentbolag som investerar i både noterade och onoterade bolag. Bolagets affärsidé är att skapa aktieägarvärde genom långsiktigt ägande i spännande tillväxtbolag. Kontoret är beläget på Östermalm, Stockholm.

DIN ROLL:

I rollen som kontorsassistent/PA kommer du att arbeta med att ge service både internt och externt samt ge stöttning till två partners. Du ansvarar för att välkomna besökare, se över kontorslokalerna, förbereda inför möten, hantera beställningar av luncher/fika och stötta med olika administrativa arbetsuppgifter.

Som kontorsassistent/PA kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

Välkomna besökare, förbereda möten, konferensrum och kaffe

Post- och budhantering

Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial, luncher

Kontorshantering och IT -samordning

Arrangera interna teamevenemang

Leverantörskontakter

Assistera kollegor vid behov

Assistera partners i det dagliga arbetet med exempelvis:

Kalender- och mötesbokningar

Mejlhantering

Boka reser och hotell samt utläggshantering

Utföra diverse ärenden till partnerna (personliga ärenden tillkommer)

Övrig administration

VEM ÄR DU?

Du är en serviceinriktad och självständig person som har god förmåga prioritera och strukturera sitt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du är kommunikativ, prestigelös och har förmågan att hantera stressade situationer. Du är ambitiös, noggrann och har förmågan att fatta egna beslut. Dessutom kan du arbeta mot deadlines, samt vara fokuserad på att leverera resultat.

Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

Har goda kunskaper i Officepaketet

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024