OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Online Business Partner är ett företag med lång och gedigen erfarenhet inom bemanningsbranschen. Vi arbetar nischat inom ekonomi och administration, i olika branscher och i hela storstockholmsregionen. Vi söker för anställning en person som skall hyras in för att sköta reception samt enklare ekonomisysslor såsom: Ta emot kunder/besökare och hänvisa dem till ansvarig person på bolaget Ta hand om konferenslokaler Beställa kontorsmaterial/frukost, fikabröd, kaffe etc Posthantering Övriga sedvanliga receptionistuppgifter Enklare hantering av leverantörsfakturor/kundfakturor Kundkontakter Sortering och arkivering Assistent till övriga ekonomiavdelningen vid behov Språkkunskaper : engelska och svenska It-kunskaper: officepaketet Arbetstid: Heltid Vintertid 8-17 sommartid 8-16 Ovan arbetsuppgifter för ekonomiassistent kommer bolaget att utbilda personen i. Tjänsten skall tillsättas i augusti Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med ditt svar!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lill Augustsson
08-545 788 70