Kontorskoordinator med sinne för ekonomi

Arbetsbeskrivning

Kontorskoordinator
Är du en serviceinriktad och driven person i början av karriären med ett sinne för ekonomi? Har du tidigare erfarenhet av fakturahantering och bokföring? Tycker du även om att vara spindeln i nätet och ha många bollar i luften samtidigt? Låter det som du? Då har vi ett intressant jobb för dig på ett snabbväxande Media företag!

Du välkomnas in till en familjär företagskultur med engagerade medarbetare i attraktiva lokaler mitt i centrala Stockholm. Som kontorsassistent får du arbeta självständigt i en bred roll med stor möjlighet till personlig utveckling.

Den ena delen av arbetet kommer till exempel vara fakturahantering och bokföring. Men också annat, som att ansvara för kontoret och ordna uppkommen administration. Om du har rätt förutsättningar för rollen så har du troligen erfarenhet av både service och ekonomi liksom du trivs i mötet med andra.

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, flex. Start enligt överenskommelse och tillsvidare, direkt rekrytering.

Arbetsbeskrivning:
Hit kommer du till ett mindre, sammansvetsat team med 30 anställda. Rollen som kontorsassistent innefattar följande:

• Fakturahantering, från att skapa fakturor till att ta fram fakturaunderlag och korrigera då det behövs.
• Löpande bokföring samt sköta löner
• Inköp av kontorsmaterial
• Övriga uppgifter, det som behövs stöttning med för dagen. Det kan vara administrativa uppgifter men också då kaffemaskinen behöver omvårdnad.
Kvalifikationer:
Här behöver du tidigare erfarenhet av service och bokföring, med fördel inom fakturahantering. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen och initiativtagande. Du trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam, lämnar man något till dig så kan man räkna med att det blir gjort och dessutom riktigt bra. Det har troligen med ditt driv och engagemang att göra, du trivs helt enkelt när du får saker genomförda. Är du dessutom professionell, självgående och med en ljus syn på arbetet? Då kommer du trivas i rollen!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Sista ansökningsdag: 2018-10-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se [ mailto:natalie.bettar@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 11 oktober 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024