Kontorskoordinator på deltid till MatHem i Bromma

Kontorskoordinator på deltid till MatHem i Bromma

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en initiativtagande person som dina kollegor kan luta sig emot med erfarenhet inom service? Vill du vara en viktig stöttepelare som kontorskoordinator och arbeta i en omväxlande respektive operativ roll? Vi söker nu för vår kund MatHems räkning en serviceinriktad kontorskoordinator på deltid med kontor i Bromma (Norra Ulvsunda). Låter det som ett uppdrag för dig? Då är du välkommen in med din ansökan – redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
På MatHem blir du en del av en växande arbetsplats där utmaningar, utveckling och kreativitet är viktigt i det dagliga arbetet. MatHem växer så att det knakar och söker nu efter en kontorskoordinator på deltid mellan kl 09-15.  Här välkomnas du av trevliga kollegor med kontor i Bromma (Norra Ulvsunda). I denna nystartade roll kommer du stötta och avlasta dina kollegor med servicen såväl som driften på kontoret. Du kommer arbeta brett såväl som omväxlande. Du ansvarar för att kontoret flyter på och att det finns en härlig servicekänsla. För att trivas i rollen ser vi att du vill arbeta både med stora som små arbetsuppgifter. I rollen kommer du även få möjlighet att komma med egna idéer, förslag och förbättringsmöjligheter gällande arbetsplatsen.

Exempel på arbetsuppgifter:


Ta emot och välkomna interna såväl som externa besökare
Posthantering
Beställning av kontorsmaterial, kaffe och köksutrustning
Ansvarig för att kontoret ser representativt ut 
Hantering av parkeringstillstånd och arbetskläder
Koordinera onboardingschema tillsammans med rekryterande chef
Anordna trivselaktiviteter såsom AW:s
Boka resor och hotell
Delaktig i förbättringsmöjligheter rörande kontorets lokaler
Registrera, avregistrera samt uppdatera nyckelbrickor
Avtalshantering med befintliga samarbetspartners samt prisförhandlingar


Arbetstider
Deltid. Arbetstid: Mån-fre 09.00-15.00. Uppdraget är tillsvidare och provanställning tillämpas med chans till övertag till kund.

Kvalifikationer
Det här behöver du


Minst 1-2 års erfarenhet av en utpräglad serviceroll 
Mycket goda kunskaper både i svenska och engelska såväl i tal som skrift
Goda färdigheter i MS Office-paketet
B-körkort ses som meriterande, dock ej ett krav

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som letar efter ett deltidsarbete och trivs i en flexibel, operativ och bred servicefunktion där du dagligen kommer i kontakt med människor. Du har god förmåga att proaktivt se vad som behövs göras och drivs av att ordna, fixa respektive hålla en hög servicenivå. Du som söker har därför tidigare erfarenhet av en utpräglad serviceroll, gärna från restaurangbranschen. För att trivas i rollen ser vi att du är initiativtagande och vill arbeta både med stora som små arbetsuppgifter. Eftersom rollen är såväl bred som omväxlande ser vi att du trivs med att ta egna initiativ och du förväntas kunna gripa in där det behövs. För att axla rollen behöver du därför vara detaljorienterad men samtidigt ha förmågan att lyfta blicken och se till helheten.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-03-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Vill du bli en del av en växande arbetsplats där utmaningar, utveckling och kreativitet är viktigt i det dagliga arbetet? MatHem växer så att det knakar och är alltid på jakt efter nya, duktiga medarbetare. På MatHem arbetar de efter visionen; ”Förenkla och inspirera var dag för ett godare liv”, och hos MatHem finns mängder av möjligheter att göra karriär, inom flera olika spännande områden.  Vill du hjälpa Sveriges största matbutik på nätet att bli ännu bättre? Bra, hos MatHem kan du nämligen arbeta inom en mängd olika områden med allt från Tech och kundtjänst till kampanjkoordinatorer, ekonomer och lagerarbetare. Lämna in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024