Kontorskoordinator till MoveTech

Kontorskoordinator till MoveTech

Arbetsbeskrivning

Är du redo att kliva in i en roll där ingen dag är den andra lik? Trivs du som bäst med kundbemötande och samarbete på jobbet? Då har du kommit rätt! Hos MoveTech i Örebro finns just nu en möjlighet att ta sig an rollen som kontorskoordinator. Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
MoveTech arbetar med effektiva lösningar för industri, lager och kontor och erbjuder allt från containrar till kontorsmaterial. Här läggs stort fokus på kvalitet och hållbarhet och verksamheten erbjuder även ett begagnat sortiment för att tillvarata produkters fulla potential. Organisationen grundades för omkring 30 år sedan och idag har verksamheten samarbeten med kunder över hela landet.

MoveTech och teamet på 8 anställda håller idag till i den K-märkta före detta brandstationen i centrala Örebro. Nu utökas verksamheten med en spännande roll som kontorskoordinator. I rollen blir du första kontaktpunkt för kunder som ringer in till växeln eller kommer på platsbesök på kontoret. Du förväntas också avlasta säljavdelningen genom att arbeta uppsökande och ta kontakt med nya och befintliga kunder för att exempelvis följa upp kundnöjdhet. Utöver att tillhandahålla kontinuerlig service via telefon och personliga möten kommer du också att arbeta för att skapa en trivsam och välkomnande arbetsmiljö för dina kollegor exempelvis genom interna aktiviteter. Om du är den typen som lägger märke till de små detaljerna och strävar efter att göra det lilla extra, då är den här rollen perfekt för dig!

Rollen innebär till stor del även att stötta dina kollegor i administrativa uppgifter och marknadsföring. Till exempel kommer du arbeta i affärssystemet och på e-handelsplattformen. Hos MoveTech välkomnas du till en arbetsplats där beslutsvägarna är korta och där din potential att påverka är stor. Här uppmuntras initiativtagande och strävan efter utveckling!

Du erbjuds
- En utvecklande och varierande roll
- En plats i en liten organisation där du har stor möjlighet att påverka
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Kontorsservice i form av att välkomna besökare, svara i telefon och ha löpande kundkontakt med befintliga och potentiella kunder
* Administrativt arbete i e-handeln och affärssystemet
* Vara delaktig i arbetet med marknadsföring
* Ta ansvar för kontorsmiljön genom att exempelvis planera interna aktiviteter
* Utföra övrigt förekommande administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete
- Är prestigelös och trivs med en varierande vardag
- Kan kommunicera flytande på svenska i tal och skrift då det används i den dagliga kommunikationen
- Kan kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift då språket används i en del kunddialoger

Det är meriterande om du har
- En utbildning med inriktning mot marknadsföring
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kunskap om e-handelsplattformar och affärssystem (särskilt meriterande är Vendre och Pyramid)

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Självgående
- Nätverkande

Övrigt
- Placering: Allt arbete sker på plats i företagets lokaler i centrala Örebro
- Arbetstider: Dagtid, vardagar
- Tillträde: Omgående enligt överenskommelse och med hänsyn till uppsägningstid

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om MoveTech och deras historia HÄR.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2024
  • Ansök senast: 7 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024