Kontorskoordinator till Svevia

Kontorskoordinator till Svevia

Arbetsbeskrivning

Är du en lyhörd och prestigelös person och trivs med att arbeta i en roll där service är A och O och där du drivs av att hjälpa andra och lösa problem? Då har vi en intressant tjänst för dig!

Svevia är ett väletablerat bolag och ett av Sveriges ledande aktörer inom väg och anläggning och drift- och underhåll. Svevia är specialist på att bygga och underhålla vägar, broar, hamnar och annan infrastruktur. Vi banar väg för nya stadsdelar, järnvägar, industri- och energianläggningar. Idag finns vi på runt 100 platser med cirka 2400 anställda med huvudkontor i Stockholm. Vi är ett växande företag med en passion för innovation och hållbarhet. Till kontoret i Göteborg söker vi nu en kontorskoordinator!

Om tjänsten:
I rollen som kontorskoordinator hos Svevia kommer du få en central roll på kontoret. Du har ansvar för att koordinera och säkerställa att kontoret fungerar smidigt, informera kontoret vid eventuella förändringar samt vara delaktig i att skapa en trivsam arbetsmiljö.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för kontakten med hyresvärden, städbolag och andra kontakter gällande kontoret.
Kontrollera och godkänna inkommande fakturor.
Sköta inköp av kontorsmaterial, kaffe och andra kontorsrelaterade förnödenheter.
Ta emot post/paket samt skicka returer.
Assistera med IT-relaterade frågor i konferensrum.
Ansvar för inpasseringssystem, larm och grindsystem.
Ordna med parkeringstillstånd.
Förbereda frukost, rengöring av kaffemaskiner, diskmaskiner.
Förbereda kontorsplatser för nyanställda.

Din profil:
Vi söker dig som trivs i en social, serviceinriktad roll. Du tar gärna egna initiativ och är nyfiken på att lära dig mer samt sätta dig in i verksamheten. Du är noggrann, strukturerad och gillar att ha ordning och reda med fokus på service. Vidare är du en prestigelös lagspelare som ställer upp där det behövs och trivs att jobba med såväl högt som lågt. Du har förmåga att se vad som behöver göras och är inte rädd för att ta tag i saker på egen hand. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer: Några års erfarenhet av serviceorienterad roll och/eller administration
God datorvana
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Övrigt:
Start: December
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Mån-Fre Kontorstid
Placering: Grimboåsen 5, 417 49 Göteborg

Detta är ett uppdrag på 10 månader som täcker ett föräldravikariat med chans till förlängning. Du kommer vara anställd via oss på OnePartnerGroup och uthyrd som konsult hos Svevia.

Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten.
Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att söka! Vid frågor kontakta gärna rekryterare Rebecka Svensson via 0723774920 eller rebecka.svensson@onepartnergroup.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Väst AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2023
  • Ansök senast: 19 november 2023

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024