Kontorsvärd med ekonomikunskaper sökes för start omgående!

Kontorsvärd med ekonomikunskaper sökes för start omgående!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Nu söker vi en ekonomiassistent/kontorsvärd till en av våra kunder för start så fort som möjligt dock tas hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vår kund är ett framgångsrikt, seviceinriktat och vänligt företag verksamma i PR- branschen och sitter i mycket fina lokaler i Hammarbysjöstad.

Detta är initialt ett konsultuppdrag, vilket innebär att du först anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Det finns också goda chanser till anställning direkt hos vår kund efter några månader.

Arbetsuppgifter:
Tjänsten är en kombinerad roll där du både kommer att arbeta med ekonomi, i nära samarbete med företagets ekonomichef, samtidigt som du ungefär halva din arbetstid har rollen som kontorsvärd tillsammans med ytterligare en kontorsvärd. Du kommer därmed arbeta brett och varierat med främst följande arbetsuppgifter;

- Löpande bokföring, kund - och leverantörsreskontra
- Kvittoredovisning
- Hantering av mobilabonnemang samt försäkringar
- Ta emot besökare
- Beställning av fika och luncher till möten
- Hålla ordning i gemensamma utrymmen och mötesrum
- Assistera vid kurs - och seminarietillfällen

Din bakgrund:
Här ser vi just att du brinner för denna kombinerade roll. Du har grundläggande ekonomikunskaper och arbetat med ekonomi i minst ett år samt vill utvecklas inom redovisning. Samtidigt tycker du även om den utåtriktade delen och att ge service på hög nivå. Båda rollerna innebär att du bör kunna ta ett eget ansvar för att planera och strukturera ditt arbete, både på kort och lång sikt. Som person är du flexibel och tar gärna egna initiativ till att förändra, förnya och förbättra rutiner och arbetssätt.

Varmt välkommen med din ansökan! Vi läser ansökningar löpande så tveka inte att söka direkt!

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss och hur vi blir bedömda på www.reco.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 16 juni 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


10 maj 2024

snabb hjälp

snabb hjälp

3 maj 2024