Koordinator / avdelningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som avdelningsassistent/koordinator hos en av våra kunder i Lund?

Är du en driven, proaktiv och koordinerande assistent så har Adecco uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Du får i detta uppdrag möjlighet att arbeta som avdelningsassistent hos vår kund i Lund på Ideon. Du kommer att assistera gruppcheferna på avdelningen, vilket innebär att du kommer få chansen att använda dig av dina koordinerande och professionella egenskaper.  Arbetsuppgifter som du kommer att få arbeta med är allt från att hantera reseräkningar, fakturor, resursplaneringsdokument, mötesanteckningar samt allt annat som har med avdelningen att göra.

Vem trivs här?

För att trivas i rollen så är 1-3 års erfarenhet av att ha arbetat som assistent till flera personer i en internationell miljö till din fördel, har du även ekonomisk erfarenhet så kommer du komma ännu snabbare in i rollen. Din personlighet är koordinerande, driven, proaktiv och du tycker att det är roligt att arbeta självständigt och ser vad som behöver göras. Vi ser att du har utmärkta kunskaper i Office-paketet samt flytande i engelska

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och kunden ser att uppdragen kommer att sträcka sig fram till mars 2014. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Adecco vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag, rabatter på träningskort och kompetensutveckling. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt då rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bülow046- 270 36 07

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och kunden ser att uppdragen kommer att sträcka sig fram till mars 2014. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden
  • Publicerat: 4 november 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024