Koordinator inom Telekom

Koordinator inom Telekom

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad person till kund i Linköping som kommer arbeta som koordinator inom telekom. Dina uppgifter kommer inkludera att ta emot, packa upp och hantera enheter för leverans till kundens kontor, samt att ge användarna tydliga instruktioner och guider.

Du kommer att leverera Telekom lösningar till kundens användare över hela Sverige, både hårdvara och tjänster. Du kommer vara en viktig roll i att stötta och assistera dina kollegor.

Tillsammans med teamet ansvarar ni för att se till att alla kundens tjänster och hårdvaruprodukter är tillgängliga och fungerar på deras större kontor och att de är redo att skickas till deras mindre kontor antingen genom bud eller personligen.

Du har erfarenhet sen tidigare inom liknande roll och är intresserad av att ta dig an utmaningen.

Du har kundfokus, är affärsmässig och proaktiv när det gäller att identifiera och hantera potentiella problem innan de uppstår. Du kan arbeta självständigt, men du är också en teamspelare. Bra kommunikationsförmåga och lyhördhet är värdefulla egenskaper.

Uppdragsstart är i oktober på heltid, uppdraget pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024