Koordinator sökes till vår kund i Stockholm (hybrid)

Koordinator sökes till vår kund i Stockholm (hybrid)

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som koordinator för produkt och pris har du ansvaret för att samordna aktiviteter relaterade till produkter och priser. Du kommer att arbeta tillsammans med produktchefen och prisstrategichefen för att bidra till utvecklingen av kundens kunderbjudande och prisstrategi. Du kommer att ha många interna kontaktytor i din roll, inklusive med varuförsörjningen, försäljningsorganisationerna och ekonomiavdelningen.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera följande:

• Organisera regelbundna aktiviteter som tredjepartsgranskningar, uppdateringar av miljömärkning, rapportering av resultat och hantering av styrkort.
• Tillsammans med kollegor inom avdelningen, hantera dagliga operativa frågor relaterade till priser och produkter, såsom samordning av produktlanseringar, hantering av listpriser och kontroll av prispremier.
• Samordna arbetet med Marketing & Sales för att hantera produkt- och prismasterdata.
• Leda mindre projekt relaterade till prisstrategi och produktutveckling.

I denna roll kommer du att ha ett stort ansvar och möjlighet att ta egna initiativ. Dessutom ingår beredskapsarbete var femte helg.

Krav

• En examen från högskolan inom ämnet ekonomi, teknik eller statistik.
• Några års yrkeserfarenhet inom relevanta områden, såsom t.ex. koordinering samt pris och produkt.
• Förmåga att leda och genomföra projekt samt god vana av att hantera siffror.
• God kompetens i användning av Microsoft Office, särskilt Excel och PowerPoint.
• Flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift.

Personliga egenskaper

• Strukturerad samt noggrann, och uppmärksam på små detaljer.
• Analyserande.
• Har en stark drivkraft för att ta initiativ.
• Proaktiv och självgående.
• Duktig på att kommunicera.
• Snabbt anpassningsbar till nya rutiner och processer.

Vänligen skicka in ett personligt brev med din ansökan där du motiverar varför du är passande för denna uppgift genom att hänvisa till dina tidigare erfarenheter som konsult, anställd och utbildning samt dina personliga egenskaper.

Tillträde och ansökan

Uppdragsstart: 2024-02-05
Uppdragsslut: 2024-07-31
Distansarbete: 25%
Sista ansökningsdagen: 2024-01-10
Ort: Stockholm
Kontaktperson: +46 790 06 27 11
Urval och intervjuer sker löpande!

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sway Sourcing
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 januari 2024
  • Ansök senast: 10 januari 2024

Liknande jobb


20 november 2023

17 november 2023

2 november 2023