Koordinator till internationellt företag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Är du tekniskt intresserad och vill få användning av dina kunskaper i en koordinerande roll? Är du en strukturerad person? Då har vi på Adecco ett uppdrag som Koordinator hos vår internationella kund i Södertälje!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Koordinator kommer du att ta emot felanmälningar via telefon från produktionen på företaget och därefter sköter du koordinering av reparationer genom kontakt med mekaniker, reparatörer m.fl. Du har ansvar för hela flödet tills att ärendet är avslutat och kontakter externt och internt är en naturlig del av din vardag. Arbetstiderna är varierande då du kommer att arbeta 3-skift.

Vem trivs här?
Har du några års arbetslivserfarenhet samt en gymnasieutbildning att luta dig mot kommer du att ha en bra grund att stå på. En god IT-mognad är en förutsättning för att kunna sätta dig in i kundens olika system. Kunskaper i systemet Maximo är meriterande för tjänsten. Har du teknisk förståelse och kanske till och med erfarenhet från produktionsmiljö kommer du komma in i dina arbetsuppgifter på kort tid. Vidare tror vi att du som söker har god vana av att arbeta administrativt med telefonen som ditt främsta arbetsredskap.   

Är du effektiv men samtidigt noggrann och serviceminded kommer du att passa för tjänsten. Är du dessutom van att hålla många bollar i luften kan detta vara tjänsten för dig! Du gillar att ha en central och sammanlänkade roll där mångas ögon riktas mot dig. Din goda förmåga att ge hög service kommer att komma väl till pass i din roll som Koordinator.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett heltidsuppdrag som ska tillsättas omgående och är tänkt att pågå till 15 juli. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Beroende på vad du vill och kan, ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.

Vid frågor kring rekryteringsprocessen kontaktra ansvarig rekryterare Madeleine Forsby-Jansson tel: 08-598 982 64.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 26 april 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023