Koordinator till omväxlande tjänst inom facility-management

Arbetsbeskrivning

Koordinator till omväxlande tjänst inom facility-management
Har du tidigare erfarenhet som koordinator inom facility management? Har du även suttit i reception? Då har vi på Randstad rätt uppdrag för dig. Vi söker nu dig som uppskattar ett variationsrikt och självständigt uppdrag där du till viss del får forma tjänsten utifrån uppsatta mål. Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Liljeholmen

Omfattning: Heltid, uppdragsstart 4 september och för uppdrag i 6 månader. Möjlighet till övertag av kund.

Arbetsbeskrivning:
Rollen är bred och innebär en variation av uppgifter inom både administration och lokalfrågor. Främst kommer du att agera som en koordinator, dvs mellanhand mellan kund och deras serviceleverantörer, gällande blommor, städ och IT med mera.

Du kommer även att arbeta med;

• Personalplanering – bokning/upplärning av vikarier vid behov.
• Introduktion för nyanställda avseende lokaler och säkerhet.
• Post- och budhantering med tillhörande administration.
• Felanmälningar till hyresvärd och uppföljning av dessa.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• Minst 1 års erfarenhet från liknande roll inom en större organisation, gärna inom FM-branschen.
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du en positiv attityd till kollegor och arbetsuppgifter. Du är nyfiken och har lätt för att lära nya system samtidigt som du är noggrann, ansvarstagande och strukturerad. Vi tror även att du är en problemlösare som gillar att ta egna initiativ och har lätt för att prioritera mellan ärenden.

Det ses som meriterande om du har tidigare erfarenhet som receptionist.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-09-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se [ mailto:olivia.ljungback@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 18 augusti 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024