OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du van att ha många bollar i luften och är duktig på att se helheten? Är du dessutom serviceinriktad och vill jobba i en roll med flera kontaktytor? Nu har du chansen att söka ett sex månaders långt uppdrag som koordinator till vår kunds planeringsteam. Låter det som något för dig? Läs mer om tjänsten och sök redan idag!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som koordinator hos vår kund kommer du att ingå i ett härligt team på fem personer. Tillsammans planerar ni och bokar ut revisorer hos företagets kunder. Det är en utvecklande och varierande roll där du får chansen att samla på dig värdefull erfarenhet av administration. Bland annat kommer arbetsuppgifterna innefatta:
• Kontakt med revisorer och kunder via telefon och mail
• Interna kontaktytor, till exempel med säljavdelningen
• Informationssökning och administration i företagets system
• Löpande uppföljningsmöten med teamet
Kvalifikationer
• Erfarenhet av koordination och planering
• En förmåga att se helheten och en vana av att ha många bollar i luften
• God systemvana och erfarenhet av Office-paketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Kunskaper i norska eller danska ses som meriterande för denna roll
För att lyckas i rollen som koordinator hos vår kund ser vi även att du är lösningsorienterad, noggrann och frågvis. Vidare är du serviceinriktad och flexibel, då snabba förändringar kan se.
Övrigt
Plats: Kista/Helenelund
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 6 månader
Arbetstider: 08.00-17.00
Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg