Koordinator

Arbetsbeskrivning

Om kunden

Hemrex AB säljer sina tjänster främst i Syd östra Skåne med ett huvudkontor i Ystad. Hemrex är ett företag som förenklar vardagen för människor både som privat person och som företagare. Vi har ha ett brett sortiment av tjänster så som städ, hantverk, husdjurshjälp, seniorservice, läxhjälp, barnpassning, hus tillsyn, fönsterputs, trädgårdsservice, hyr din kock plus andra tjänster som våra kunder önskar. Hemrex är ett modernt företag där vi jobbar efter modellen FUTURE, vilket bland annat innebär att du som anställd har bonus utöver en lön enligt kollektivavtal plus att vi alla gör vår resa i företaget tillsammans.

Arbetsbeskrivning

För att utveckla och kvalitetssäkra vår verksamhet söker vi nu en Koordinator. Tjänsten innebär tillsättning av våra kunduppdrag, schemaläggning och arbetsledning för vår viktigaste resurs, nämligen medarbetarna. I tjänsten ingår kundkontakter, i huvudsak per telefon. Det är i första hand du som är företagets kontaktperson för medarbetarna när det gäller frågor som arbetsledning och övriga vardagliga frågor. Du kommer även ansvara för att strukturer och rutiner inom ansvarsområdet upprättas och implementeras, något som är en viktig del för vår fortsatta utveckling av företaget. Du kommer ingå i företagets ledningsgrupp.

Din Profil

Du är en lagspelare som utmanas av att arbeta för ett företag i utveckling. Konsten av att kombinera upprättande av strukturer och rutiner tillsammans med ett öppet sinne och hög kundservicenivå är något du bemästrar. Du trivs med att ha många bollar i luften och utmanas av oväntade situationer och när stressmoment uppstår. En stor del i din vardag kommer att vara kontakten med våra medarbetare, därför är ditt sätt att kommunicera och din sociala förmåga utpräglat god. Erfarenhet från t ex arbetsledning eller liknande tjänster är något vi tror är nödvändigt för att klara av tjänsten. Allmän arbetslivserfarenhet i minst 5 år krävs för denna tjänst. Har du tidigare erfarenhet av vårt tjänsteutbud är även detta meriterande.

I denna rekrytering samarbetar vi med HIREQ ? Ystads eget HR-företag. För frågor och ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av nedanstående rekryterare.

Rekryterare
Johan Sahlin 0411-55 55 52
Ingrid Duvander 0411-55 55 51

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Johan Sahlin
0411-55 55 52 0411-555552
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Nicole Areskoug
0735212887
Alpar Simon
+46705083029
Thomas Nevlin

Nicole Areskoug
0411-55-55-56

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HIREQ AB YSTAD
  • 1 plats
  • Publicerat: 28 juni 2013

Besöksadress

Svartgränd 1
YSTAD

Postadress

Svartgränd 1
YSTAD, 27143

Liknande jobb


HR-administratör

HR-administratör

19 april 2024

15 april 2024

15 april 2024