Koordinerande household manager i Nacka/Stockholm, 30-40 timmar per vecka

Arbetsbeskrivning

Om Nannynu! / About Nannynu!
Nannynu! är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag. Vi är stolta över att ha över 1400 barnvakter. Vi tror på att leverera barnpassning i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr. Vi ser till att du får jobba i en familj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba.
Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet!
En av våra fantastiska barnvaktskunder söker nu ytterligare hjälp i form av en person som kan koordinera hushållet.

Om uppdraget / About the assignment
Familj i Saltsjö-Duvnäs söker en hushållsassistent varierande tider motsvarade cirka 30-40 timmar per vecka, gärna dagtid men flexibilitet uppskattas.
Assistenten ska samordna hushållet, kommunicera med de övriga anställda i hushållet (bland annat barnvakter), laga mat, städa och tvätta. Bland uppgifterna ingår även att gå ut med familjens hund, organisera i köket, vattna växter samt planera semestrar och inför familjens affärsresor. Du måste gilla att röra på dig - familjen kan behöva hjälp med att hämta upp kemtvätt och paket, eller att du åker till veterinären med hunden om det behövs. Ibland kan du även behöva jobba från kundens kontor i Gamla Stan.
Då familjen har flera barnvakter anställda är det ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av barn och kan hoppa in för att täcka upp barnpassning om någon av de ordinarie är borta.
Familjen har tre barn på 6 år, 4 år och 6 månader.

Din profil / Your profile
Är du en person som vill underlätta andra människors vardag? Är du självgående, gillar ansvar och flexibel?
Då ska du söka denna tjänst.
Vår familj i Saltsjö-Duvnäs söker någon som i princip sköter hushållet när de vuxna är upptagna. Föräldrarna i familjen arbetar väldigt mycket och de behöver din hjälp.
Det är viktigt att du är lösningsorienterad och tar tag i grejer direkt för att du ska passa denna tjänst. Då kunden jobbar med bas i olika länder är det också viktigt att du kan följa med på affärsresor till bland annat England och USA.
Därför är det mycket viktigt att du utan problem kan kommunicera och skriva på både svenska och engelska, utan hinder.

Vi ser att du som sökande har körkort och gärna kör bil med flera passagerare, goda referenser från liknande tjänster och ett leende på läpparna.
Du ska ha en riktig "doer"-attityd.

Vi erbjuder / What we offer
Börjar du hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt arbete:
– Kurs i barn-HLR
– Försäkring till, från och under arbetet
– En egen kontaktperson på företaget
– Individuellt anpassad timlön
– Ob-tillägg samt storhelgstillägg
– Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar
– Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen

Vid anställning hos Nannynu! begär vi utdrag ur belastningsregistret.
Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Harriet Hildebrand

_Nannynu!

_Nannynu!

_Nannynu!
08-551 149 42
Julia Widerståhl

Amanda Rister

Anna Lincoln

Robert Bällstav

Julia Sandborgh

Rebecca David

Sammanfattning

Besöksadress

Jungfrugatan 35, Stockholm
None

Postadress

Jungfrugatan 35
Stockholm, 11444

Liknande jobb


Planning coordinator till Saab!

Planning coordinator till Saab!

15 april 2024

15 april 2024