Koordinerande orderadministratör till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vi hjälper vår kund som är ett stort internationellt bolag att hitta en ordermottagare med erfarenhet av kundtjänst eller supportfunktion. Uppdraget är på heltid, förväntas starta omgående och pågå åtminstone sex månader med möjlighet till förlängning. Om du är intresserad av att arbeta som administrativ ordermottagare så ser vi gärna att du skickar din ansökan redan i dag. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt kandidat.

Om tjänsten
I rollen som ordermottagare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära att vara företagets kunder behjälplig via epost och telefon rörande samtliga frågor som kan komma att uppstå kring orderprocessen. Du kommer att hantera beställningar, bokningar av transporter, hålla dig och andra involverade uppdaterade om lagerstatus och eventuella förbehåll i produktion och leverans.

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som tidigare har arbetat med support till kund och återförsäljare. Du behöver ha god allmän datorvana, goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att arbeta i flera olika system samtidigt. Om du har erfarenhet från logistik och fordonsindustri så är det högst meriterande.

Vi är övertygade om att du alltid har kunden i fokus och att du är mycket uppmärksam och professionell i ditt bemötande. Du har mycket god kommunikationsförmåga och kan kommunicera flytande på både svenska och engelska. Du är social, relationsskapande och en lagspelare som sätter gruppens mål framför dina egna.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Om Poolia
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Sex månader eller mera
  • Publicerat: 29 juni 2018

Besöksadress

Kungsgatan 57 A
None

Postadress

Kungsgatan 57 A
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023