Kund- & Partnerkommunikatör

Arbetsbeskrivning

Svenska Spel är Sveriges ledande spelbolag, med ett brett erbjudande inom turspel, sportspel och kasino, med välkända varumärken som Triss, Lotto och Stryktipset. Utifrån ett uppdrag från svenska staten och bolagets värdegrund, är visionen att spel ska vara till glädje för alla. Det uppnås genom att erbjuda bra och ansvarsfulla spelupplevelser. Svenska Spel är också landets största sponsor av svensk idrott, på såväl elitnivå som gräsrotsnivå. I koncernen ingår Casino Cosmopol med Sveriges fyra internationella kasinon. Bolaget har cirka 2 100 anställda med huvudkontor i Visby. För mer information, besök www.svenskaspel.se

Är du en kundorienterad lagspelare som brinner för sport och människor?

Just nu söker vi en kommunikatör till Kund- och Partnerservice som tillhör supportsektionen på Svenska Spel. Som kommunikatör hos oss möter du våra kunder och partners dagligen och genom att ge bästa möjliga service är du en värdefull del av kundens upplevelse och en viktig representant för Svenska Spel och den svenska spelmarknaden.

På Svenska Spels Kund- och Partnerservice är vårt huvuduppdrag att leverera Sveriges bästa kundmöte till den svenska spelmarknaden. Vår största uppgift är att möta våra kunder genom att besvara inkommande kundfrågor via telefon, e-post, chatt och sociala medier. I mötet ska vi överträffa kundens och partners förväntningar genom att leverera en kundupplevelse som innebär att kunden ska känna förtroende, uppleva glädje och spänning, och samtidigt känna sig trygg i sin speltillvaro. Detta gör vi varje dag. Året om.
Arbetsuppgifter

Som kommunikatör kommer du att etablera och utveckla goda kund- och partnerkontakter, lyssna av behov och ta ansvar i varje kundmöte.

Du kommer att arbeta i ett härligt team som präglas av servicetänk, gott samarbete, tillgänglighet, omtanke och engagemang, och möjlighet att utvecklas både som person och inom serviceyrket.

Arbetet består i att:

• Besvara kund- och partnerfrågor i våra kanaler (telefon, e-post, chatt, sociala medier).
• Möta kunder och partners med en hög servicenivå på ett professionellt och respektfullt sätt.
• Utveckla kundupplevelsen genom att ta tillvara på kundernas synpunkter och således arbeta med ständiga förbättringar kring kundbemötandet.

Utbildning/Erfarenhet

Du har gymnasial utbildning samt minst 6 månaders dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kundsupport eller motsvarande. Du har en mycket god förmåga att kommunicera, i både tal och skrift, med människor i olika forum och kanaler och är van att använda datorn som kommunikations- och informationskanal.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där ett kundfokus är en självklarhet och tillgänglighet, omtänksamhet och engagemang värderas högt. Som kommunikatör på Svenska Spel är det också viktigt att du är sport- och spelintresserad. 

Anställningen är tidsbegränsad med placering i Visby. Tjänsten innebär schemalagda arbetspass som täcker in alla timmar på dygnet.


Har du frågor om tjänsten?
Fredrik Eriksson
010-120 37 58
fredrik.eriksson@svenskaspel.se


Frågor kring rekryteringen:
Stefan Söderbäck
010-120 78 69
stefan.soderback@svenskaspel.se


Facklig kontakt i denna rekrytering:
Johnny Wid
010-120 32 66
johnny.wid@svenskaspel.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Monica Forsman

Maria Good

Stefan Söderbäck

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Svenska Spel
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/Vikariat -
  • Publicerat: 11 november 2016

Besöksadress

NORRA HANSEGATAN 17
None

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024