Kundadministratör

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Till en av våra kunder i Eskilstuna söker vi nu en vikarierande kundadministratör som vill vara med där det händer!
Du kommer att få arbeta med med fakturering, inrapportering av nya tjänster och produkter i olika system och att ta emot inkommande samtal.

Uppdraget som är förlagt dagtid mån- tom fredag beräknas att starta 27 juli för att sedan pågå till att börja med 4 månader.

Din profil

Vi söker dig som har;

•En 3-årig gymnasieutbildning med godkända betyg och en erfarenhet av administrativt arbete sen tidigare.
•Goda kunskaper i Officepaketet och vana av IT-system, samt goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du positiv, flexibel och stresstålig. Du trivs med att jobba både självständigt och i team. Du besitter en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift samt ett professionellt bemötande. Vidare ser vi även att du har lätt för att skapa och bevara goda relationer och en fallenhet att snabbt sätta dig in i nya uppdrag. Du har inga problem med att kunna planera, strukturera och organisera ditt eget arbete.


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.

2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några
minuter.

3. Vi behandlar alla ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - ansök därför redan idag!

Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 juli 2015

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

2 maj 2024

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

2 maj 2024