Kundadministratör med goda ekonomikunskaper sökes

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB

Arbetsbeskrivning
I rollen som kundadministratör kommer dina primära arbetsuppgifter vara att arbeta med service gentemot interna och externa kontaktytor. Du kommer att ansvara för telefonen och hantera orderflödet. Vidare kommer du som kundadministratör att ansvara för leverantörsreskontra samt kundreskontra, och du kommer att arbeta med hela kedjan från att ta emot fakturorna till att de blir betalda. Då rollen är väldigt bred är det av största vikt att du är prestiglös och inte rädd för att åta dig nya arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter i punktform:
• Telefon/administration
• Tidsregistrering på projekten
• Fakturering
• Orderhantering
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Tidrapportering



Vem är du?
Till tjänsten som kundadministratör söker vi dig som är noggrann och strukturerad. Du trivs och kommer till din rätt med administrativa arbetsuppgifter. Vi tror att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Som person har du skinn på näsan och vågar bidra med dina faktiska kunskaper och åsikter. Vidare bör du vara en öppen person som är prestigelös och kan hjälpa till där det behövs.

Du:
• har sifferminne
• har skinn på nästan
• är nyfiken och prestiglös



Du erbjuds
Är du rätt person för oss erbjuds du en bred och varierad roll. Du har en möjlighet att kunna påverka din roll och dina arbetsuppgifter. Tar du ansvar får du ansvar. Denna tjänst ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och förväntas pågå i ca 6 månader. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering direkt hos kund, efter denna period. Vår kund är placerad i Årsta, söder om Stockholm.

Start: Omgående!

För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Rakel Jarl på 070-972 13 52 alternativt rakel.jarl@jurekbemanning.se.
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en prestiglös och flexibel kundadministratör.

Start:
Då det är start snarast möjligt kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024