Kundansvarig / Koordinator till fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Om kunden och tjänsten

Vår kund är ett företag som utvecklar och driver bostadsprojekt runt om i Sverige. De har kontor i både Göteborg och Västerås och deras anställda har många års erfarenhet inom byggbranschen, projektledning och projektutveckling. De fokuserar på att utveckla och bygga hyres-, bostads- och äganderätter som fler har råd att bo i. Kunden strävar efter att tillfredsställa sina kunder och arbetar flexibelt tillsammans med dem för att hitta lösningar som passar deras behov. Företaget är en mindre arbetsplats med en dynamisk arbetsmiljö, gemensamma mål och högt i tak. I denna roll kommer du att arbeta tillsammans med två projektledare och baserat på kontoret i Västerås.

Vi söker nu en Kundansvarig/Koordinator som kommer arbeta som konsult via Wrknest på initialt 6 månader, men med chans till förlängning.



Dina framtida arbetsuppgifter

Som kundansvarig är du ansvarig för att skapa en positiv kundupplevelse från start till mål. Du är det ansikte som kunderna möter och du är deras primära kontakt under hela processen, från köp till inflyttning. Du hjälper till med att hantera avtal, tillval, informationsbrev och möten samt planerar besiktningar och inflyttningar. Ditt administrativa ansvar är stort inför och under inflyttningen av projekten men du är också fysiskt närvarande vid slutbesiktningar och tillträdesdagar för att säkerställa att allt är som kunden förväntat sig.

Du arbetar nära med projektledare, mäklare och entreprenörer för att se till att allt fungerar som det ska och är med på plats vid besiktningar och inflyttningar, vilket kan innebära resor och övernattningar. Du är ansvarig för kundkontakten, skriver informationsbrev, är delaktig i informationsmöten, administrerar avtal, planerar besiktningar och inflyttningar och samarbetar med projektledare, mäklare och entreprenörer.

Vi söker dig som har

Avslutad gymnasieutbildning
Arbetslivserfarenhet av service med ett extra plus med erfarenhet inom fastighetsbranschen
Kunskaper i Office-paketet
Körkort
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är serviceinriktad, strukturerad och initiativtagande. Som person är du även prestigelös i ditt arbete och flexibel i att kunna ta dig an uppgifter som gynnar helheten.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Västerås

Omfattning: Heltid

Anställningsform: 6 månader med chans till förlängning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 19 juli 2023

Liknande jobb


Sales Coordinator

Sales Coordinator

3 maj 2024

Sales Coordinator

Sales Coordinator

3 maj 2024

Sales Coordinator

Sales Coordinator

3 maj 2024

Front Desk Staff

Front Desk Staff

16 april 2024