Kundansvarig personlig assistans

Kundansvarig personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Monument Assistans är ett assistansbolag för dig som letar efter skräddarsydda lösningar men också ett personligt bemötande. Vi utgår från dina behov och önskemål. Därför har vi inga färdiga modeller för hur din assistans ska se ut eller vem som ska jobba hos dig. Det kommer vi fram till tillsammans. Det viktiga är att du kan leva ditt liv så problemfritt som det bara är möjligt. Din personliga assistans ska vara så enkel och okomplicerad som möjligt.

Vi vill också att du ska känna trygghet. Vi följer alltid de regler och lagar som finns. Därför är vi också alltid villiga att ge dig full insyn i din egen assistans. Monument Assistans låser inte heller in dig i krångliga avtal med långa uppsägningstider och för att vi ska kunna hjälpa dig på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet.

Om tjänsten:
 
Vi letar efter en person med stort servicetänk och driv som är beredd och vill ta ett stort ansvar med att hjälpa till att driva vår verksamhet inom personlig assistans i region Syd.
Vi räknar med att expandera i regionen vilket ger dig goda möjligheter att få ett utökat ansvarsområde allteftersom. 
 
Du arbetar i en arbetsledande roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag med fokus på att dina kunder och din personal är nöjda.
 
Du kommer att ha stort stöd från vårt huvudkontor i Lund men förväntas kunna agera och fatta många beslut på egen hand. Du är placerad i Malmö eller i Lund.
 
Du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation och får chansen att komma in i vår verksamhet i ett relativt tidigt skede vilket ger dig stora möjligheter för personlig utveckling hos Monument Assistans.
 
Det förekommer resor, ibland med övernattning, i tjänsten.
 
Om dig:
 
Tjänsten som kundansvarig på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person och ger dig samtidigt stora möjligheter till utveckling och frihet. Du kommer att ha möjligheter att påverka din egen roll och ditt verksamhetsområde i hög grad.
 
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har aktuell erfarenhet av personlig assistans i en arbetsledande roll. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning som operativ verksamhet. Du är strukturerad och noggrann i din administration av dina uppdrag.
 
Vi skräddarsyr alla våra uppdrag för våra kunder. Tillgänglighet, personligt bemötande och lyhördhet är viktiga begrepp i verksamheten. Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet, ärlighet och ödmjukhet.
 
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag.
 
 
Dina arbetsuppgifter:
 
Kundansvar
Personalansvar
Budgetansvar
Administration och rapportering
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
 
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering.
 
 
Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Monument Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


Biträdande enhetschef till gruppbostäder på Kungsholmen

Biträdande enhetschef till gruppbostäder på Kungsholmen

26 april 2024

Enhetschef till nyöppnat korttidsboende i Göteborgs stad

Enhetschef till nyöppnat korttidsboende i Göteborgs stad

26 april 2024

26 april 2024