Kundansvarig (Personlig assistans)

Kundansvarig (Personlig assistans)

Arbetsbeskrivning

Assistansteamet är ett expansivt företag som drivs av personer med lång erfarenhet av omsorg (hemtjänst och personlig assistans).


Om tjänsten
Som kundansvarig arbetar du väldigt nära dina kunder. Det är viktigt att lär känna dina kunder väl och förstår deras behov.
I ditt dagliga arbete kommer du exempelvis arbeta med schemaläggning, arbetsmiljöfrågor, rekrytering, personal- och kundmöten, nykundsrekrytering, myndighetskontakt samt personalledning.


Om dig som söker
För oss är det viktigt att du har erfarenhet och kunskap från assistans - gärna som kundansvarig inom assistans.
Vi tror du är glad och positiv, problemlösare, snabbtänkt men också noggrann samt en lagspelare.


Du kommer arbeta i en organisation som kännetecknas av korta beslutvägar och god sammanhållning. Arbetet utgår från vårt kontor i Skärholmen och Kista men kan innefatta dagsresor.


Mer information delges under intervjun.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assistansteamet i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2024
  • Ansök senast: 27 april 2024

Postadress

Måsholmstorget 3
Skärholmen, 12748

Liknande jobb