OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundansvarig till vår eftermarknadsavdelning.Apsis är Skandinaviens ledande företag inom lösningar för legitim marknadsföring via e-post.Vårt system används idag av över 5 000 kunder, inklusive IKEA, H&M, Adidas och flera internationella företag.Apsis har på grund av sin höga tillväxttakt och goda lönsamhet utsetts till bl.a. Gasellföretag.Idag är vi ett 40-tal anställda som sitter centralt i fräscha lokaler på huvudkontoret i Malmö, samt ett 30-tal kollegor på våra kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo, Amsterdam och Hong Kong.Läs mer på www.apsis.se Vi söker kundansvarig som ska tillhöra vårt kundvårdsteam på huvudkontoret i Malmö.Som kundansvarig hos oss vårdar du samarbetet med våra kunder med ett långsiktigt perspektiv genom uppföljningsarbete och uppsökande kundtjänst. Huvudsakliga arbetsuppgifter inom teamet: . Kontakta befintliga kunder per telefon och erbjuda hjälp eller support i de fall kunden så önskar.Säkerställa att kunden är nöjd och använder vår lösning på ett ändamålsenligt sätt. . Sälja in och genomföra utbildningar gentemot befintliga kunder . Arbeta löpande med uppföljning av kundnöjdhet . Koordinera kundprojekt Krav: Vi tror att du har någon sorts vidareutbildning efter gymnasiet.Du har vana av att arbeta i projekt och kommunicera med interna och externa parter.Du har en god teknisk förståelse som gör att du kan lösa problem och förstå vad om händer i systemet.Du har en säljande personlighet och gärna tidigare erfarenhet från säljande arbetsuppgifter samt en stor ansvarskänsla och organisationsförmåga.Det är viktigt att du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.Pratar du ytterligare något nordiskt språk är detta meriterande.Som person är du strukturerad, fokuserad och har en pedagogisk förmåga.Det är viktigt att du är en god kommunikatör och kan hålla ihop projekt med många parter inblandade.