Kundansvarig/Administratör

Kundansvarig/Administratör

Arbetsbeskrivning

Som kundansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Du planerar hur assistansen ska utföras utifrån beslut och kundens önskemål. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med myndigheter, kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kundansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring personer med funktionsnedsättning också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med problemlösning, konflikthantering med mera. Du har också mycket kontakt med Försäkringskassa, kommuner, sjukvård, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord; engagemang, ansvar och glädje. Du har socionomutbildning eller liknande och erfarenhet av att arbeta med utsatta människor, kundservice, personaladministration eller liknande arbete. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Självklart behärskar du svenska språket i både tal och skrift. Du får gärna behärska arabiska och/eller kurdiska i tal och gör du det även i skrift är det ett stort plus. Körkort B är ett krav.
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett växande företag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Calluna assistans förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi kommer att ha intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan.
Vi tillämpar tre månaders provtjänstgöring.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HUVUDKONTOR Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2021
  • Ansök senast: 18 september 2021

Postadress

Hemvärnsgatan 15
Solna, 17154

Liknande jobb


HVB handläggare, Placeringsenheten, vikariat

HVB handläggare, Placeringsenheten, vikariat

12 juni 2024

​Vägvisare till Rinman 3

​Vägvisare till Rinman 3

13 juni 2024

Socionom på vikariat

Socionom på vikariat

12 juni 2024

30 maj 2024