Kundbehandling för Philip Morris

Kundbehandling för Philip Morris

Arbetsbeskrivning

Ge dig själv chansen att utveckla din kommunikationskunskaper, service och kollegor som gör att du längtar till jobbet!
I den här rollen kommer du att bistå befintliga kunder med coachning i användandet av produkten som kunden erbjuder. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DETTA FÅR DU HOS TRANSCOM
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
Rikskortet
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Utbildning
Möjlighet till bonus


DIN ROLL SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE
I den här rollen kommer du att bistå befintliga kunder med coachning i användandet av produkten som kunden erbjuder. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
KVALIFIKATIONER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ser vi att du har:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Grundläggande datakunskaper



För att du ska trivas hos oss ser vi att du är serviceminded, lyhörd och tålmodig. Har du tidigare erfarenhet eller ett intresse av coachning ser vi detta som meriterande.
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-18:15
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unione/ Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 10 Januari 2022
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
OM TRANSCOM 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2022
  • Ansök senast: 7 januari 2022

Postadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna, 11259

Liknande jobb


21 maj 2024